AllElvis!

Ja, igar kom Ellen hit, vi akte till Southlands, jag kopte en troja, fast jag inte borde. Vi sag en film, sen satt vi uppe och prata typ hela natten, sa vi gick och la oss vid halv 3 tror ja, fast da lag vi och prata en stund i sangen ocksa. Sen upp imorse, och jag tror visst ja sa att ja inte hade nagra pengar kvar? Men iaf har jag handlat upp 1000 kr idag.
Blev 2 par jeans, planbok och sa! Och igar gjorde vi manikyr. Sen akte vi pa zoo idag. Och det forsta som hander dar, ar att det ar nagra faglar i en inhangnad, och den ena liksom en annan sort an dom andra, mycket storre. Sa den attackerade en av dom mindre. Den mindre typ trillar i vattnet, och ligger dar, eftersom den ar skadad och inte kan gora nat. Flera st, inklusive Thomas gar och sager till dom som jobbar dar. Som inte gor ett skit! Ursakta, men ett av era djur liger liksom och drunknar och ni gor ingenting at det!? Sa javla illa, och jag blev sa javla arg. Jag funderade pa att hoppa i sjalv, men med alla javla lagar och regler har i USA, var det ingen ide, for da hade jag sakerligen missat planet imorn. Men sen TILL SLUT, kommer det en som jobbar dar, men jag tror fageln redan dott, for den hade ju lugge i vattnet en bra stund. 10 min eller nat?
Och vad gor han da? Han ringer en annan javla idiot, som ringer nan annan! Men herregud, ar det sa javla svart att hamta en hav, eller en pinne eller nat och radda fageln!? Javla idiot helvete, javla djurplageri! Den lag dar och forsokte fa luft den stackaren! Man sag hur den oppnade nabben och grejer. Sa javla synd. Men men, sen gick vi vidare i alla fall.
Vi sag massa djur, lejon. Och massa tricks med hyenor. Dom hade lart dom lite olika saker for att lattare kunna undersoka dom genom gallret, sa dom kunde satta sig, lagga sig, trycka halsen mot gallret, stalla sig mot det och sa :)
Sa gick vi for att ata. Sa koper dom kids meal till barnen, och man fick varsta sota plastdjursvaskor till! Och jag ville ju sjalvklart ocksa ha ett sant djur. Men min mat var redan gjord. Sa jag gick fram till killen som jobba dar, och fraga om ja inte kunde fa en, och jora det fick ja! :DD
Sa nu har jag en liten apvaska. Sen sag vi massa apor, men dom hade inga schimpanser :(
Och antagligen har ja glomt skriva massa, men det far bli i ett senare inlagg i sa fall, for jag ar trott. Vi ska val aka och ata om en stund, och kopa glass en sista gang pa Coldstone. Ska bli gott :)
Och jo! Thomas har en radiokanal i bilen som heter AllElvis. Det spelas bara Elvis! Denajs. :DD
Det ar javligt svart att skriva pa tangentbordet med domma naglarna, sa om det ar massa fel overallt, far ni faktiskt sta ut.

Sista kvallen i Denver, shit alltsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0