brollop

jani, idag var jag och barnen pa bio. aliens in the attic. :)
sen nar vi skulle aka hem, sa blev det lite fel.
med 4 filer att valja pa skulle jag va i nan av dom tva vanstra, och befann mig i den langst till hoger, inser att ja inte kommer over, tanker att aja, ja svanger hoger har sa far ja aka tillbaka pa nat satt. sa jag tanker att ja forsatter svanga hoger sa kor jag runt allt. avisst upptacker ja forsent att hoger liksom ar for att komma ut pa motorvagen. jaja, det finns liksom inget att gora, sa jag far ju kora ut dar. till slut kommer det en avfart, sa jag tar mig tillbaka till southlands, och tur var val det med mitt allra samsta lokalsinne.
jaa, sen skulle ja passa barnen ikvall for nina och thomas skulle pa brollop. sa vi aker och lanar en ny film pa biblioteket, eller ja 3 st.
sen aker vi till tennisbanan och spelar lite tennis. en boll tar sig over stangslet, sa vi ska ut for att hamta den. men jaha, sa ar vi inlasta pa den javla tennisbanan!? :s
det fanns ju liksom inget annat att gora, sa jag far helt enkelt klattra over stangslet, som inte var det lattaste eftersom sjalva stangslet typ var tackt med nan slags duk, sa alla halen var ju nastan overtackta. men ja tar mig over och slar koden sa att dorren gar upp, sen far vi satta en pinne dar medans vi fortsatter spela.
jani vad ska man saga, handelserika dagar :)
imorn kanske vi ska till castle rock ocksa :D
finns lite affarer och sant, mer vet ja nog inte :D
sa jag far val beratta om det imorn :)
vi tittade pa air bud forut, fast iofs 2:an. hannah och jag brukade titta pa air bud, typ favoritfilmen ja! :) systeryster.
snart godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0