Flygresa

Japp, fonsterplats hela vagen till Sverige bokad nu. Och vi har ringt och kollat med bagage. Och jag far ha 2 resvaskor, med 23 kilo i varje. Plus handbagage. Sa jag kan ta med mig alla klader och annat roligt jag kopt :DD
Och an har jag inte handlat klart!
Kom hem fran en kort shoppingrunda for en timme sen. Det blev inandlat en ring, ett halsband, en kram, tights, och en present, till? ;)
Och jag har mott polisen 2 ggr idag, och man blir ju lite nervos att dom ska fa for sig att stanna en for nagot. Och, nar jag akte fran Southlands forut, sa hade det ju blivit morkt, och jag var inte helt saker pa det dar med ljusen. Nina hade visat, men jag ar ratt glomsk. Men jag satte iaf pa lite ljus, och det var nog ratt, for det var ingen polis som stoppa mig i alla fall :)
Och idag har jag och Noah tittat pa Babar :) Lite harligt med svensk film faktiskt!, aven fast det ar barnfilm.
Och vi var i lekparken forut, och jag bara tycker att det ar asmysigt att gunga. Men gungorna har ar ju inte riktigt som Sveriges. Dar tycker jag battre om Sveriges. For domma ar som man sett pa film typ, en tjock gummiremsa att sitta pa som bojer sig sa man blir helt sne och acklig typ. Men, det ar kul i alla fall :)
Tror jag kanske ska aka och shoppa lite imorn ocksa :)
Jag ska ju kopa all mat, och allt godis att ha med hem. Jordnotssmor och choklad ar ju det basta som finns typ.
Och jag stor mig ganska bra pa att Depeche mode kommer till Red rocks den 23 augusti, och jag aker hem den 16. For det ar javligt onodigt att komma jamt nan dag efter att ja har akt. Tycker ni inte?
Anej horrni, godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0