Fyllekorning?

Jani. Middagen var pa vag. Och vi tog ol, for att ha till maten. Men eftersom olen oppnades medans maten annu inte var fardig hann jag och Thomas dricka en varsin. Sen nar vi val ska servera maten upptacker vi att broden till hamburgarna har mogglat. Nina fragar om ja har lust att aka upp till target och kopa. Jag svarar visst och gar ivag for att hamta nyckeln. Men kommer pa att fan, jag har ju druckit... :s
Ja, det var val tur att man kom pa det innan man akte. Inte for att man var full eller nat, men anda.
Annars har ja inte mycket att saga.
Vi ska glo lite tv, sen sova.
Och snart ar jag hemma i Sverige..... :s kanns skumt.
Godnatt om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0