Gene Simmons

Ja, hur fan ska jag klara mig nar jag kommer hem? Det ar det basta javla programmet pa tv, det slar nog fan till och med greys. Gene Simmons, bara for javla bra. Beroendeframkallande? Jag vill bara ha mer mer mer!
Och alla andra superbra program da!? Som dance your ass off, real world och allt det andra? USA har sa sjukt bra tv, sa det ar ju fan inte sant.
Visst att vissa av programmen finns i Sverige ocksa da, men inte allt. Och jo man kan ju iofs ladda hem, men anda. Det kommer jag ju antagligen glomma. Forutom Gene Simmons da, for det ar nog tamigfan helt omojligt att klara sig utan nu  <3<3<3
Och jag tror Gabriel forsokte ge mig en hjartattack igar! Herregud unge. Jag stod inne i badrummet och gjorde mig i ordning. Och sa hor jag Gabriel ropa pa Nina och sager: Noah is not moving. Och for ett par dagar sen hade Noah tagit strypgrepp pa Gabe, sa ja tankte att fan, nu har dom gjort nat alltsa!. Men nej, han bara snackar om att Noah ar ivagen och inte flyttar pa sig. Det kunde jag inte ha tankt?
Och i veckan, eller helgen, eller nat, ska jag SHOPPA! Jora!, Har pengar kvar pa kortet, och Nina sa att jag skulle fa denna veckans lon och nasta veckas nu pa fredag, sa! :DD
Men ja ska forsoka halla mig borta fran att kopa meeeeeeer av vissa saker, och borja kopa lite mer klader och annat!
Men nej, huvudvarken och att jag inte kan komma pa vad fan det var jag skulle skriva, gor att ja inte pallar mer.
Sa den ackligt mjuka och skona sangen nere i kallaren vantar pa mig.
Men ja tycker, mer Gene Simmons at folket!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0