Inte bakfull

Nepp, men det kanske beror pa att jag lag i sangen hela dagen :DD
Igar sop vi i alla fall. Och hela Sverige dissade oss, jag och Nina ringde runt till typ allihopa, och INGEN ville eller kunda prata :o
Alla var upptagna med bade det ena och det andra, vafan. Da blir det inga mer samtal ifran oss da nar ingen vill prata :D
Igar vart det i alla fall margaritas, och en hel del ol. Massa svensk musik, och massa prat mellan Nina och Amanda :)
Sa kvallen vart helt supertrevlig, och jag tror vi nadde sangen vid 4.
Och nu sitter jag har, jag har inte en aning om vart dom ar, kanske vid poolen eller nat? :)
Jaja, snart kommer jag aka hem harifran :s
Tiden har ju gatt valdigt fort, och ja kommer sakna USA ju. Men det ska ju faktiskt bli kul att traffa alla, :DD
Hare super

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0