Luna 1 ar!

jaha, nu sitter jag har idag, shoppat upp mer pengar, vafan... :s
jag tror nog snart att ja kommer fylla en hel resvaska hem med trosor, for jo, idag blev det annu mer.
jag fattar inte varfor dom ska ha sa sjukt sota och snygga trosor har? det har vi fan inte hemma i sverige.
ja skulle vilja kopa klader liksom, sa man har nat eget. men nej, ist koper jag bara trosor.
suck.
jo men det blev en liten svart vaska ocksa, bild nedanfor.
annars har det inte hant alls mycket idag, lag kvar i sangen till typ kvart i 1 eller nat. ringde sverige lite :)
luna fyller ju 1 ar!
Grattis pa lilla gullungen min! :) <3




    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Amanda! Det där är min bild på Luna!

2009-08-12 @ 10:28:09
URL: http://jordan.blogg.se/
Postat av: Amanda

TSSSYND da! :DD

2009-08-13 @ 06:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0