Obsessed

Ja, det fick bli ett inlagg till, for vi sag nyss en apbra film. Obsessed ja :)
Med Beyonce, och killen vette fan va han hette? Asbra. och supersot! Harligt med lite karlek ja :)
Gullig man iaf, skickade blommor varje mandag, ah :)
Mycket bra film, helt jattevard att se tycker ja.

Och denna brannan jag jobbar pa, blir ju inge vidare :/
Den ser ut som nagot, ja jag vet inte ens, nat fult i alla fall. Den ar inte jamn pa nagot stalle tror jag, och hur fan det gar till vet ja inte? Ja menar, varfor ska man va apbrun pa ovre delen av ryggen, och ljusare pa nedre delen? Vad ar grejen liksom? Men benen har ju i alla fall antligen borjat fa lite farg, men man marker att pa sidorna blir det mindre farg. Men jag far helt enkelt jobba med solskydd pa dom stallena det verkar ta mer, for sahar kan man inte ha en branna.
Den ska bli jamn tycker ja :)
Imorn far vi se vad det blir. Poolen om fint vader antar ja, for Gabriel tycker ju sa mycket om poolen :)
Noah ar lite mer, ja jag vet inte, inte poolmanniska i alla fall. Han tycker inte riktigt om det sa mycket som Gabe, men men, man kan ju inte skutta runt i lekparken varje dag! Lite variation :)
Sen blir det ju somsagt shopping i helgen! JA! :D:D:D:D:D
Jag skickar en stor fet puss till min alskade sota goa underbara tissun dar hemma. Han ar grym :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0