Sjuk

Jamen grattis, nu ar man sjuk igen. Och det suger. Speciellt om jag fortfarande ar sjuk nar jag ska aka hem. Det kan jag verkligen inte ga med pa! Fy vad jobbigt. Nina sa att ja far val stanna har da, ifall ja fortfarande ar sjuk :DD
Idag har jag handlat upp ytterligare 30 dollar. Men ingenting till mig sjalv.
Och nu ska jag ga ner och forsoka orka borja packa. Men bara man tittar pa resvaskorna kanner man att orken forsvinner. Hur kommer det sig? ;)
Tacksamt i alla fall att barnen pa eftermiddagen idag, efter att vi vart pa biblioteket och i parken, ville vara inne och spela wii.
Ja funderar pa om ja borde lamna tillbaka lite vaskor. Vafan, sa manga behover ja inte. Men anda, har inte kvitto kvar pa en. Och dom andra kan ja inte bestamma vilken ja ska lamna tillbaka isafall.
Ah, jag orkar inte ens tanka pa det. Pengarna bara forsvinner, och jag vill bara ha mer och mer saker.
Hahaha, men sant ar livet! :)
Nej nu ger ja mig.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0