Stackars grannar?

Idag har det inte vart sa bra vader, sa poolen som vi tankt blev det inget med. I stallet blev det att cirkla runt i ett bostadsomrade och leta efter en lekplats som skulle ligga dar, men nej, den hittade vi inte. Sa vi akte till den vanliga, och jag tycker att det ar ratt roligt att gunga.
Jo, men Nina och Thomas akte till jobbet kl ca kvart over 8 i morse. Pa dagen ringer jag Nina for att saga att vi kommit hem fran lekparken och sa, och hon berattar att hon ska jobba till 8 idag och att Thomas kommer hem tidigare.
Fram mot eftermiddagen vantar vi pa att Thomas ska komma hem, sa att vi kan ata middag och sa for barnen borjade bli hungriga. Men ingen Thomas. Sen ringer han och sager att han vantar pa Nina i alla fall.
Sa jag lagade mat at barnen. Sen spelar vi lite wii, och sant dar.
Klockan blir halv 9 och jag undrar vart dom ar? Tanker att dom akte nog till restaurangen och at. Hon blir 9. Sen, ca kvart over 9 kommer dom in genom dorren.
Dom har sagt pa Ninas jobb att dom vill att hon ska jobba langre. Och da brukar dom komma hem runt halv 8 pa kvallen. Det tar ca 20 min fran jobbet och hem. Men vafan, vart tar livet vagen nar man jobbar i USA? Fyfan for att jobba sa lange liksom. Vilken dret.
Och grannarna maste ju borja fundera pa om nan blir mordad eller valdtagen har inne! Hahahaha, jag har skrikit som bara den! Thomas var pa bushumor, och jag blev offret. Vi sprang och jagade varandra, kastade gossedjur, han holl fast mig och kittlade mig. Sen fan vann han, han fick ner mig pa golvet och satte sig pa mig. Da fick jag lite hjalp av Nina, och efter det lugnade vi ner oss, efter GANSKA mycket bus :DD
Men fan sa kul man har har! Inte en lugn sekund alltsa! Och jag alskart. Man skrattar typ non stop efter att Thomas och Nina kommer hem fran jobbet! :DD
Men ha det bra nu horrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0