vart tog pengarna vagen...?

jaha. sa var annu en lon borta pa klader och annat. vi akte till castle rock idag, och shoppa :DD
sa jag har fatt mig en skinnvaska, jeansjacka, parfym, necessar, en liten miss kitty grej att ha typ som bankkort och grejer i, ett par skor, och massa trosor :D
sa det var denna veckans och en del av forra veckans lon det, jaha. har lite kvar, som ska spenderas pa ett par flip flops, om dom nu finns har nere pa southlands :)
och tror ni inte att det var typ lite utstallning vid castle rock, MASSA mustanger! men halla, ge mig? fyfan alltsa, det var bara sa att man ville ta dom allihop :/
finfina bilar :)
sen drack vi lite margaritas har hemma, och jag fick gora pasta med bacon och sour creme, japp, finns inte creme fraische har. men det ar typ som det, fast inte riktigt da.
och sen har vi tittat pa lite hundprogram :)
jani, det var min dag det, sa nu ar jag ju typ pank igen, hahah skrall.
och en del vart ju rena impulskop som vanligt. ja bara ryckte med mig lite trosor nar jag stod i kon, och val framme nar jag skulle betala berattar kassorskan att parfymerna var billigare idag, sa jag luktade pa en och visst, tog en san ocksa.
och fyfan sager ja bara. nar jag var i provrummet och provade lite, sa ser jag att nagon innan mig har ryckt loss larmen pch snott klader. men ja truntar i det, va ska ja gora liksom? ja hade brattom och orkade inte krangla med att saga till nan.
sa sen gar jag ut och tittar lite pa mer. da kommer en som jobbar dar och fragar om ja va i provrum nummer ett. ja bara fan, nu tror dom att det ar jag. ja bara ja. sa visar hon larmen, och ja sager att ja jag sag dom, men att det inte var jag. stracker fram vaskorna sa att hon kan kolla om hon vill, men hon sager bara okej, och sa gar hon.
sen pa andra stallen, som t.ex. red rocks och elitch gardens, sa skulle dom kolla i vaskorna, antagligen efter alkohol pa red rocks iaf, och man stracker fram vaskan. den behover nog fan inte ens va uppknappts, for dom kollar liksom inte. pa red rocks hade jag min tjocktroja overst i vaskan sa den tackte allt som lag under. oppnade vaskan och visade, och han sager okej, och jag bara jag kan ta ut trojan och borjar ta ut den. han skakar pa huvudet och sager att det ar okej. stor ide att ens kolla liksom?
men men. det verkar inte va sa svart att smuggla in lite alkohol eller annat :DD
     

OCH AAAAAAAAAH! den 16 augusti aker jag hem. och gissa vad som borjar i memphis den 16 augusti? jo sjalvklart en hel vecka med massa elvis! fan alltsa :(
bara elvis saker en hel vecka. nan parad eller nat tyckte jag dom prata om, som borjar vid graceland, och sant! jaha. men jag far aka tillbaka nat annat ar, och da far det fan bli memphis en svang! :DD




mustangbilder och bild pa dagens inkop :)


    
   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0