Vaskor, bara massa vaskor

Jaha, sa har ja kopt vaskor igen. Jag vet inte vad jag ska med alla dessa vaskor till? Sa tanker man, men ja behover den storleken i den fargen, och den i den i den i den. Men nej, sanningen ar den att, jag behover INTE alla dessa vaskor i olika farger och storlekar. For jag har redan massa hemma, i olika storlekar och olika farger. Sa varfor, varfor, varfor kopa alla dessa? Sa ser man priset och tanker, men det ar ju inte sa farligt liksom. Men haha, jo det blir farligt nar jag koper fler. Idag blev det i alla fall en svart och en brun. En svart san dar typ har jag letat efter och velat ha, men inte hittat nan ja tycker om. Den bruna kunde jag inte motsta pa grund av det gulliga blommonstret pa insidan.
Idag, kan jag lova har det gatt pengar. Forst, sa gar vi in pa en affar med massa smink, harprodukter, kramer, ALLT! Man vill ju bara plocka allt fran hyllorna och kopa, men nej, sa mycket pengar har jag inte. Och nu har ja redan kopt mig en kram, och hade redan bestamt innan ja gick in vad jag skulle ha. Men det blev ju 3 mascaror extra, hur det nu gick till? Jo, dom ar billigare an hemma. Sa gick det till. Sa tydligen har jag fatt mig en vibrerande mascara! :D
Haha, och det upptackte jag efter att ja hade kopt den. Sen kopte jag till haret, osis nivet! Volym tack! Far val tacka Linda som skrev om det i sin blogg och paminde mig om att jag skulle kopa en san. For ja skulle ha kopt en for lange sen, men det har aldrig blivit av.
Sen vidare till Old Navy. Dar blev det den svarta vaskan.
Sen vidare till en typ affar med allt fran mat till klader. Dar kopte jag lite choklad, presenter, rouge, rakgrejs, den bruna vaskan, och lite typ, inte mat, men alltsa, ja, inte godis heller. Typ, palagg.
Fyfan. Imorn ska jag ringa banken och hora hur mycket pengar jag har kvar. For det kan nog fan inte va mycket :DD
OCH PA LORDAG SKA VI PA ZOO! :D
Apoooooooor :) Lejon, Tigrar, ALLT! :D
Jag tror nog jag smugglar med mig en apa hem. Och nagra mer djur.
OCH HAHAHAHAHA, Nina var ratt go inne pa affaren. Gar med en kundvagn. Men sen helt plotsligt nar hon tittar ner, undrar hon va fan ja har lagt i. Sen ser hon att vi tagit en vagn med massa skor bara :D
Hahaha, vi springer skrattandes tillbaka, for hennes vaska med alla pengar och nycklar och allt ligger ju i vagnen. Ja vi fick tag pa den, och strax efter nar vi kollar pa lite grejer, kommer det fram en tant, och sager att Nina ska halla koll pa vaskan, for vagnen stod en bit ifran oss, eftersom hennes blivit stulen for ett tag sen! Hahaha, skiter val Nina i som byter vagn lite da och da :DD
Och jag moter polisen hela tiden nar ja kor bil! Forut nar ja skulle parkera utan for polishuset, for biblioteket ligger dar, sa star det sjalvklart tva polisbilar dar, med varsin polis i. Och ja dar skulle ja parkera typ precis framfor dom.
Ja maste borja packa ocksa, for snart fan ar det dags att aka! :o men orkar inte packa idag. Jag ska sova.
Jamen, godnatt pa er da.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0