Fortfarande hemma

Jaaaaa? Vi kommer ingenstans. Vi bara sitter här. Anna och Hannah sitter på facebook, på en varsin dator, bredvid varandra! Och jag sitter här i mitt rum. jag satt o titta på dom en stund, men sen palla ja inte mer. Nya snygga naglar har vi iaf, Hannah och jag! Och hon ska fan tacka mig som är så snäll! :)
Men vi får se vad som händer ikväll. Ifall cp och Linus hör av sig. Eller om vi tar en sväng över te syrran, och glor film eller nåt. Imorn under dagen måste det iaf hända nåt. På helgerna vill jag ha lite fart och fläng, medans jag helst bara ligger i sängen på vardagkvällarna. Så, sluta klaga på att ja inte hör av mig om veckorna nu mina cp-äckliga bästa kompisar :)
Vad gör vi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0