Hannah är hemma! :) <3

Nu är Hannah hemma igen. Gött å få träffe na, men det kommer bli trångt under jul och så! Imorn kommer Tommys döttrar Lina, Kristin och Anna hit också! 3 sovrum till 7 pers! ;) Men men, mitt gamla rum utan dörrar och så funkar ju också att sova i, så säg 4 "sovrum" då :)
Jag har ju mitt rum ja, tror ja? Eller, Hannahs gamla rum.
Annars är jag jäkligt trött, så det får nog bli en ganska tidig kväll idag :) Ska bli så himla gött att bara jobba 2 dagar nästa vecka också, och sen va ledig 2 veckor! Längtar! Och snart är det julafton också :s men vart är julkänslan? Den verkar inte finnas hos nån i år. Nu har vi ju iaf fått lite snö :)
Jaja, härligt att få träffa syster igen iaf! :) Älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0