Ingen rubrik

Sådärja. Mat i magen, gött det såhär dagen efter. Men jag är nog hungrig om nån timma igen. Alltid så när man är ute o roar sig dagen innan. Då äre bara mat på listan dan efter. Och jag och cindy hade ju iq bäver igår. Vi tog två bilar in till stan för vi skulle ställa linus bil i stan, eftersom han skulle komma hem från färjan. Så när vi är iväg o ska köpa öl, så snackar vi lite om vem som ska köra oss in till staden senare. Jag säger att linus kan väl köra? NEEEEEEEEE. Vi måste ju va i stan när Linus kommer, för hur ska han annars få bilnycklarna? Så det vart lite dumt där ett tag, men vi bestämde oss för att Cindy fick vänta med att dricka tills vi lämnat över bil och nyckel till Linus. Sen kasta några ungar sten på bilen också, USCH på barn. Inte alla barn då. Sen vart vi ut. Kvällen börjar bra, och allting går bra, fram tills att folk ska börja dra hem. Då blir det skit alltihop. Men sen blev det iaf lite bättre med skiten. Sov hos pappa.
Och när ja vakna kom ja på att, smart. Jag har väskan och alltså plånboken hemma. Kan inte ta bussen o pappa var iväg på flytt. Jaha... Ringer Albin, som var snäll och hämtade mig! :)
Sen har ja o mamma vart i stan idag. Det blidde en tröja, en väst, armband, 3 julklappar, o en väska! Fast väskan var egentligen en julklapp från mamma. Men nää, palla vänta tills julafton!? :D Så ja köper den av mamma :)
Sen ska ja ju få en väska av Hannah också :o Många väskor blir de. Men dom är bra att ha!
Jaja, nu ska ja göra i ordning resten av grejera här hemma. Sen ska ja dra mig mot Anna och Kristoffer, och senare ikväll ska vi fritera tigerräkor och så, MUMS! ;)
hejmäer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0