Elly

Här sitter man hemma, å bare vänter på Greys! Eller, njae vet inte riktigt. Så ligger det ju inte till, har ju faktiskt gjort i ordning matlådor, gosat med Luna, och så :)
Man undrar ju när döden ska sluta slå ner också. Tycker att alla bara går och dör hela tiden. Tommys mamma, Elly dog imorse :'( :/
Inge vidare att det hela tiden är nån som ska dö! På ca 2 månader kommer nu mamma ha vart på 3 begravningar! Sen är det ju begravningar som man inte vart på, så jag fattar inte riktigt vad som händer.
Men till lite gladare saker, Luna är störtskön o störtsöt! Dom satt på golvet förut, mamma o sarah. Så fråga dom Luna vart hon hade fötterna. Hon böjer sig ner och pekar på fötterna. Och näsan, hon pekar på näsan. Och magen då? Hon petar först på magen, och sen goingen, drar hon upp tröjan och visar magen i vädret! :)
Usch va äckligt söt hon är!

OCH jag kunde fan ha vunnit 1000 spänn idag! Fan, Challe kom och frågade hur många ja skulle sälja det passet. O ja svarar ju lite fult 9, eftersom jag ville ha 20 poäng extra vid 9 sälj, och det hade gått rätt trögt så drog ja till med många. Challe frågar; vad får du för det då? Ja fattar ittna å säger 20 poäng. Och han säger; ja men av mig då? Jag bara 1000 spänn! Han bara, och då får jag 1000 spänn av dig om du inte klarar det, okej? Då drog ja mig ur, det hade ju gått görtrögt hela förmiddagen, men jag skulle aldrig ha gjort det annars heller! Och självklart så blir det 10. SUCK!


R.I.P Elly Lehn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0