R.I.P Elly Lehn <3

Nu är vi hemma från begravningen, som var jättefin! Men det är svårt att tänka sig.. Tycker så fasligt synd om Tommy också. Eller, det är ju självklart synd om allihopa. Men usch. Stackars Tommy... :(
Jättefina blommor, och fint skrivet och allt.


Nu är vi iaf fullt hus måste jag säga! Tommys alla 5 barn är här, plus hans exfru, plus berit som han har 1 barn med! :D
11 pers är vi här nu, och alla ska ha mat :) Dom står och gör tacos nu så. Och jag lyssnar på Elvis Presley - Blue Christmas, men saknar fortfarande ganska mycket julstämning. Den finns inte?
Hoppas den dyker upp snart, för om en vecka är det bannemig julafton! Tiden går fort. Och nu har jag bara nån småsak kvar, så är jag klar med alla julklappar! Tur att man har syrran att dela med, så att hon kunde köpa en del i England :) Blir lite roligare så!
Elvis Presley - Anything that´s part of you är på nu. En av skivorna jag fick av far förra året, live skiva :)
Men!, nu får jag nog gå och umgås lite :)


R.I.P Elly Lehn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0