Shoppat

Japp, det blev en del shopping i staden! OCH, yes! Fick Hannahs kjol gratis också! Jag skulle betala allt eftersom jag var skyldig Hannah 200. Allt gick på 1400. Sen när jag var på väg hem efter bussen, (Hannah skulle kolla bandyn ju!) så tänkte ja efter. Och kom fram till att vi måste betalat 200 kr för lite, och det inte var extrapris på nåt? Så när ja kom hem kollade jag kvittot, och tro på fan, Hannahs kjol var inte med! Men då var ju frågan ifall ja fortfarande var skyldig Hannah pengar? Men vi kom fram till att ja helt plötsligt bara är skyldig henne 100 kr ist för 200 :) För va fan!, jag kan ju inte hjälpa att expediten glömde en sak :) Eller ja, de va väl ja som snacka bort henne under tiden hahaha!
Ikväll blir det iaf krogen! Antagligen Score, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0