ABBA!

ja, det var meningen att detta inlagg skulle borjad med att saga att jag haft en superkvall, vet inte nar jag hade sa kul sist! jag har ju kul varje dag, men detta var fan fantastiskt.
men i stallet far jag borja med att beratta en hemsk grej! det ar sa hemskt sa ni kan fan inte ana. jag ska fanimig grina alltsa, sa javla hemskt ar det.
jo, vi kommer hem efter den fantastiska kvallen, jag ska ner i kallaren for att greja. och tro pa fan sager jag bara!
en orm, mordare, flodhast, va fan som helst! men INTE en spindel! snalla forfan herregud, sjalvklart sitter det en spindel pa vaggen. SJALVKLART! nejnejnejnejnej, jag vill inte. jag vill verkligen inte. det var den storsta spindeln i varldshistorien ocksa! storsta i universum! nej okej, kanske inte storst i hela universum, men ja den var asstor! usch, ja vill inte.
jag tar mig i alla fall forbi till slut, och efter lite om och men ifall jag verkligen ska ga forbi. tank om den hoppar pa mig forfan!? sen ska ja ju upp igen, och ga forbi den forbannade spindeln en javla gang till! jomen, ja tar mig forbi, och upp pa overvaningen dar ja berattar for nina. sen gor ja mig i ordning, for att sen ga ner for att doda spindelhelvetet. jag ber fan nastan till gud som inte ens finns att spindeln inte ska ha gatt ivag. och detta bevisar ju an en gang att han inte finns, for jo sjalvklart har acklet flyttat pa sig.  vart da? inte fan kunde val ja veta. panik och varldens angest. sa jag ska alltsa smyga dar och leta efter spindelskiten. jag kan lova, att ja har nog aldrig gatt sa sakta, och tittat varje liten millimeter av nanting forut. och trappor liksom! han kunde ju gomma sig vart som helst i hornen och allt! livradd, usch :'(
men jag hittan den idioten till slut, men da kommer den jobbigaste delen. att forsoka doda den. jag satt och vela och bara glodde pa fanskapet i typ 3 min innan forsta forsoket. jag mitt pucko blir sa radd nar jag slar till den med papperet att ja slapper papperet och spindeln smiter. jaha. jag testar lite metoder att blasa pa den och sla i trappen for att den ska flytta sig till ett battre stalle, den satt i en javla 90 graders vinkel mellan trappsteget, och ja, det andra trappsteget. sen tar det var ca 5 min innan jag blir modig nog att forsoka igen. jag slar till den hart som fan, och drar mot golvet sa att den liksom, klams och smetas ihjal. antligen dod! lattad. spindeln ar dod. men sakerligen har den val nat ackligt javla bo med 100 ackliga ungar. jag tror fan ja sover med ljuset tant i natt, ifall ja ens sover.
och varfor ska verkligen allting litet och svart se ut som spindlar nu?
varfor finns ackelpackelvidriga spindlar overhuvudtaget? bla, och usch. jag hatar er ackliga spindelackel!


men i alla fall sa var kvallen, innan spindelhandelsen, helt forbannat fantastisk! :DD
vi var pa red rocks och lyssnade pa abba latar :)
"Benny" var hur bra som helst! han levde sig verkligen in i det :)
folk sjong, och folk dansa i publiken, underbart! vi hade ju rockmormor snett ner till vanster ocksa, fan va fran hon var! har filmat na lite som antagligen hamnar pa facebook! :)
vill tacka nina for denna underbara kvallen! helt otroligt :)
och nina ar olaglig och koper alkohol! :o plastflaska och skruvkork, joman tackar :) for kopa en san i sverige och jamfora sen :)
nej men underbart var det! och utsikten fran red rocks pa kvallen, jag sager bara det, otrolig. synd att det inte blev na bra pa kort eller film, sa ni kommer inte att fa se riktigt hur det verkligen sag ut, men jag forsokte i alla fall filma och ta kort sa att ni far en liten aning :)
nej men, mycket bra kvall maste jag saga! otrolig.



ja vi far val se om vi hors na mer, antagligen kommer jag bli uppaten av spindlar i natt. :/
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0