bilkorning!

jora! idag har jag kort massa bil i usa, utan amerikanskt korkort! :)
STOR bil dessutom, ford explorer, som ar bra mycket storre an mammas (min???) alskade daewoo. jag som tyckte linus lilla volvo var stor att kora! shit alltsa, men det gick iaf bra, ingen krock eller sa :)
och imorn tar jag antagligen bilen sjalv till den stora poolen med barnen :)
jaa och annat som hant idag var att nina stannade hemma, for hon har fatt nan infektion i orat, sa det ligger vatska dar inne och stor balansen sa hon blir yr och sant :/
sa hon korde oss till bion forut. va hette filmen, the tale of despardeux, typ tror ja.
och jag vart sa trott, sa efter halva filmen, eller ja, lite mer, sa stanger jag ogona, och sitter sa under tiden, varvar mellan att titta pyttelite, och halvslumra. men det jag sag av filmen var bra :)
sen gick vi till subway och at. och killen bakom disken, fragar vart vi kommer ifran eftersom ja pratar svenska med barna. sa jag svarar sweden, och sa sager han att: du har vart har forut va, jag kommer ihag dig. jag bara jo. han: ja med din familj va? jag svarar ja. sa sager han din pappa och bror, och ja hinner inte ens tanka efter va han sa och svarar ja. da menar han ole, thomas pappa och peter, thomas styvbror. men jag sket i att forklara hur det lag till och lat han tro att det var sa.
haha, kul att folk ens kanner igen en? :DD
ungarna fick leka lite i fontanerna, sen trottna dom och ville hem. val hemma byter vi klader och cyklar till lekparken. efter lekparken blev det poolen en svang, och fan sa svalkande! snuskigt varmt har i denver ska jag saga. jag langtar nog tillbaka till kylan i san fransisco. dar gick man ju och fros mitt pa blanka dan! :DD
och nar vi bestallde mat forut sa fragade dom ifall vi vart dar forut, jag och nina. sa nina sager att hon vart dar forut, men inte jag. sa dom bjod oss pa sana har tacochips bara for att det var forsta gangen jag at dar :)
mycket snallt och trevligt folk har i usa kan ja lova!
jaha, det var val mitt for idag det :)
harrrrrrrrefint!



ja, den ar javligt stor, och sag inte emot! :) :o


och denna kor jag gott folk, daewoo lanos vs ford explorer.... :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0