denver

nu har ja inte en aning om va ja skreve i tidigare inlagg, och nej jag orkar inte kolla. sa blir det nat samma sa far ni fan sta ut!
iaf, nu ar vi hemma i denver igen. vi kom hem igar natt. och flygturen var asnice! :DD
en gang, vi hamna val i en luftgrop, och det ryckte till som fan i planet, sa man horde folk flamta till och grejer, assssskul! :DD
alska luftgropar och annat roligt under tiden man flyger, underbart!
och pa ikea blev det inhandlat en san har, ja va fan heter det? venne, men som man hanger pa vaggen, assa are en groda.
ja, jag gillar att vara barnslig, jag alskar grodor, och samlar ja. jag hade kollat pa denna saken i sverige men inte kopt den for den sag ful ut, men den ar inte ful. sen tror ja dom sluta salja den dar hemma sa ja tankte, aa va fan jag koper den.
och ja, jag akte till san fransisco med mina pengar jag fatt av nina och thomas, nastan 200 dollar. och ja, jag tog ut 60 dollar i san fransisco. och ja alla pengar ar slut? :o nina sa att nu far dom halla i mig pa affarerna, for nu har jag slappt pa planboken. innan har jag ju inte handlat nastan nat alls for allt har vart fort dyrt for min smak, men nu fan ar det shopping for hela slanten tror ja! :DD
och nej jag la visst inte upp bilderna idag som ja sagt, men sen nar gor jag som jag sager att ja ska gora? ni far helt enkelt vanta tills ja kanner for det.
och gissa om elvis prylar har blivit inkopt :DD jora!
jag har en liten samling nu iaf, fran usa. inte mkt, men det blir en del, sen kanske det blir mer, far val se vad man hittar.
bilder kommer val antagligen pa prylarna ocksa,. ja
va fan mer ska ja beratta. va vill ni veta liksom?
nu ar det iaf noahs tur att ha feber. shit, ungarna i usa ar feber hela tiden! forst var det gabriel, och nu i san fransisco hade vendela, (jessicas tos) feber.
och jo, det var jattetrevligt att traffa jessica och barnen, supertrevlig och barnen var supersota :)
sa det var verkligen roligt, att fa traffa ninas basta kompis! och herregud vilka historier. shit alltsa, folket i usa ar verkligen inte helt i sina sinnens fulla bruk ibland verkar det som.
janej, dom verkar lite knappa en del som jag har hort berattas om!
vet val inte om jag ska namna nat har om det, ! hahahaha :)
nej, jag tror faktiskt jag hor sangen ropa lite pa mig nu, sa det ar val bast jag lyssnar pa den!
harrrrrrrrrre fint,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0