energiknippen!

det spelar ingen roll vad man gor med dom har ungarna sa har dom precis lika mycket energi kvar anda! :s
vi var pa bio forut, hotel for dogs, mycket sot film :)
sen gick vi till good times och kopte glass. tillbaka till bilen och sen hem.
noah fick sova en stund, sen akte vi till lekparken.
vi kom hem, spelade lite wii.
sen ut och cykla, kasta lite boll och sa, och nu springer dom runt som galningar i huset och skriker och har sig. man undrar vart fan dom far enegrin ifran och ifall dom ibland kunde ge lite till mig i stallet?
annars har jag kort massa bil idag, till biografen fram och tillbaka. sen till lekparken fram och tillbaka :D
och nar vi har atit, TACOS!, sa ska jag ta bilen HELT sjalv och aka och handla at nina och thomas :)
sen finns det nog inte sa mycket mer att beratta.
jag vill aka den dar grejen pa elitch gardens igen! den var sa javla harlig! men ja kan fortfarande inte sluta tanka pa att ja drog fel grej :s
halla liksom. men ja kanske borde stamma dom, for han sa fan inte va ja skulle dra i. bara den oranga grejen pa sidan eller nat. aja :)
sen kommer ja ju knappt hinna traffa hannah nar ja kommer hem, for hon drar ju till england och jobbar i 3 manader, typ bara en vecka efter ja kommer hem eller nat.
och for ovrigt saknar jag att tissun tar upp all plats i sangen, och jag saknar faktiskt hans ibland lite sura humor. och alla hans spratt. tissumissimu :) sotast

anej, hejda pa er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0