flykten fran alcatraz

japp, nu ska vi ateruppleva alcatraz, genom filmen :)
ska bli lite najs att se den, har sett den vet ja. men kommer inte ihag ett skit och blandar ihop den med nyckeln till frihet tror ja, sa det blir inga bra bilder i huvet pa hur filmen ar.
idag har det vart lugnt hemmadag. noah ar sjuk, och hostar sa han spyr sa :/
stackars liten
jaja, nej ja har inte alls mycket att beratta.
finns val antagligen mer att saga om san fransisco, men ja kommer inte pa det nu...


hejmaer!





palla gora ett nytt inlagg, nu ar det kvall
vi har sett filmen som ar najs :)
och jag ska val sova om en stund
har kommit pa att det kommer handa ganska mycket saker denna veckan. pa torsdag ska vi pa konsert, ett svenskt band som spelar abba :)
det ar pa red rocks, sa det kommer nog va ganska asnice fint dar pa kvallen!
sen nan dag i helgen tror jag vi ska pa bio, en film om marsvin, g-force tror ja den heter. ty, marsvin som blir tillfangatagna fran det vilda, och ska saljas! den ar i 3d och verkar super, for jag alskar marsvin. MAJA <3 och IDA <3
sen pa sondagen ska antagligen jag och ellen till det har nojesfaltet :)
tiden gar fort har borta, och man saknar alla dar hemma,
men sa kanner man att fan, jag kommer sakna dom har nar jag aker hem. jobbigt!
men, dom kommer ju till jul igen sa jag klarar mig nog :)
man kan ju inte annat an att trivas har!
oh!
inatt var en rolig natt. jag ligger och lyssnar pa mp3:n i sangen i kallaren, och det ar sa morkt sa man ser ingenting. sa tittar jag upp, skulle val byta lat eller nat. sa ser jag nat som blinkar till. och igen. jag bara vafan, blundar en stund och lyssnar pa musiken. sen tittar jag igen for att se. det fortsatter blinka till sadar. sa till slut maste jag ju kolla vad det ar, dom har ju lite elskap dar nere, sa ja tankte att fan, nu hander det nat med det! men sa kom ja pa att det ar sakert blixten som syns in genom fonstret, och ja det var det.
jag lagger mig igen, lyssnar pa musik. och helt plotsligt hors det nat konstigt ljud. suck, jag stanger av mp3:n och undrar vad fan det ar. nanting till ac:n ar ju nere i kallaren sa sakert hade ju den gatt sonder. men nej, det var bara nan som duschade eller spolade eller nat :)
man blir lite nervos att sakerna ska ga sonder dar nere, for det ar ju mitt rum! ja vill inte ha blinkande och latande saker hela tiden, men som tur var var det ju inget som var fel eller trasigt.
sen tror ja dom tappa nat i golvet nan gang nar jag lag i sangen ocksa, for det hordes en duns.
men, inget trsaigt vad jag vet :)
nu ska ja sova strax,
jag saknar min tissun

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0