g-force

nu har vi kommit hem fran bion, som var supersot och superrolig! :DD
ett marsvin var nastan lite likt maja :DD
ja, filmen var toppen, och 3D var kul :)
och imorn ska jag+ellen, + en till till elitch gardens, nojesparken :DD
ska bli kul!
annars idag har jag typ sovit. nina kom och vackte mig, kanske vid 12 eller nat? for dom skulle till doktorn, sa jag gick upp at pannkaka, la mig i soffan, titta lite tv. satte pa en musikkanal och la mig och vila, somna nog inte tror ja. nina och dom kom hem och vi akte ivag. vi at sen akte vi till bion.
hors imorn :)



poop in his hand, poop in his hand!

get your butt out of my face!, get your face out of my butt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0