I alla fall

Kom ju pa att jag har den har bloggen, till vilken anledning har jag inte riktigt kommit pa?
Fran borjan var det for att klaga pa alla idioter som inte ar riktigt friska. Som att honsen och sant ar levande och helt vakna under tiden dom plockar fjadrarna. Sjukt, utan ord for att ens beskriva hur sjukt vissa grejer egentligen ar.
Men men, det kommer val bli en del klaging fran min sida har, klaga ar ju nat av det basta som finns.
Men nar jag samtidigt har resdagboken och skriver pa under tiden jag ar har i USA, sa kanns det som att det kommer bli ratt mycket likadana inlagg. Ratt vardelost att ens borja skriva har da?
Skit samma :)
Igar sog vadret lite grand, sa det fick bli en innedag med barna, ingen pool. lite lek utomhus iofs.
Visst, det regnade ju inte, men det ar inte direkt soligt heller sa!
OH!, nar jag tittade igenom tv-kanalerna har, sa upptackte jag att dom hade typ 40 olika musikkanaler, eller annu mer om man raknar alla dom som det var musikvideos pa.
Jag hitta lite allt mojligt, metal kanal, rock, pop, det finns allt! Sa jag ska kolla igenom dom och se vilken som funkar ;)
Och i forrgar vart Noah lite dum. Armpuffarna hade vi tagit av, eftersom det var adult swim i den stora poolen, och det ar ganska lange dom olika simtiderna ar. Ungera gick ivag till bebispoolen, sen ser jag att dom ar pavag tillbaka, sa jag tankte att ja skulle satta pa Noah hans armpuffar igen, for han kan ju inte simma. Men innan jag hinner ta fram puffarna ens, sa har ongen hoppat i den stora poolen. Huvudet over, under, over, under vattnet. Jag kommer fram, upp med ungen som inte verkar bry sig ett skit om att han nyss var under vatten och inte fick nan luft. Fragar honom varfor han hoppade i poolen utan puffarna. Och han svarar att han hade glomt att han inte hade dom pa sig. Sen nar vi ska ga ifran poolen, kommer vakten fram och ber om ursakt. Han sa att han sett att Noah var pa vag, men att han trodde att jag redan var pa vag dit, och det var jag ju sa :) Jaja, allt gick ju bra, men man kan ju borja fundera over vilken iq Noah har ;) nejda! Han var faktiskt jatteduktig nar jag satt och laste svenska ord med Gabriel, Noah satt och sa dom svenska orden efter oss! :) Sota ungar faktiskt.
Jaja, jag har inte sa mycket mer vettigt att skriva, som vanligt?
Cp ar ju ganska sot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0