hemtrevligt

nu har vi nyss kommit hem fran restaurangbesok och affarn.
jag vet inte riktigt vad det ar med restaurangerna har i usa, men iaf.
vi fick forratten idag. sen drojde det som fan, vi fatta inget? dom hade sagt att den andra maten skulle komma strax.
men dar satt vi, utan mat. till slut fragar vi nan, for vi hade inte sett servitrisen pa jattelange.
managern kommer till vart bord med maten till slut, ist for att fa betala nastan 36 dollar, far vi betala 14 :)
han berattade att servitrisen vart lite forvirrad.... hahahaha, okej?
vi satt och skamta om det hela kvallen, hon hade val satt sig vid ett bord och trott att hon var gast! 
och noah ska jag nog kopa ett koppel till tror jag faktiskt.
jag har inte sa mycket att saga. ska packa och sa, for imorn drar jag till san fransisco! :)
far val se ifall jessica har internet och sa i det nya huset sa jag kan uppdatera bloggen nat, men men, det marks!
ha det bra, packning, sen godnatt :)


uppdatering, 23.10
nu har jag packat vaskan, nina ocksa. sa imorn nar dom kommer hem fran jobbet bar det av till flygplatsen, och san fransisco :)
nice!
och ikvall har jag avan pa riktigt packat upp mina vaskor och hangt upp kladerna. lite hemtrevligare :)
men men, idag funkade det att ladda upp bilder pa facebook, sa jag far val se hur lange jag orkar sitta och ladda upp. orkar jag inte alla sa far jag ta resten nar jag kommer hem fran san fransisco :)
alcatraz nivet, ska bli sa javla kul att se!
lalalalalalala, hejda/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0