men sotsur sas! haha

ojoj. ja idag var vi pa biblioteket och sa, inge vidare vader idag heller sa.
dom fick lana en film ocksa, alvin och ganget :)
jaja, sen iaf kom nina och thomas hem, och thomas skulle ivag pa fotbolsstraning, sa vi andra bestamde oss for att aka och ata.
vi kommer till red robins och jag tittar pa menyn. fanns en hamburgare, kyckling, med typ sotsur sas. fast ja ville inte ha burgare. sa jag hitta en pastaratt med friterad kyckling. sa jag tankte att vi kunde fraga om man kunde ta sasen fran hamburgaren till pastan och kycklingen.
servitrisen: det ar en valdigt sot sas sa att du vet. men jag sa att jag ville ha.
sen kommer det ut en kille, forst tankte jag att det var kocken, men han hade inga kockklader pa sig, sa vi antog att det var managern eller nat. han kommer ut for att forsakra sig om att han har forstatt ratt och att det ar den sasen jag verkligen vill ha. jag fattar ingenting, liksom ja jag vill ha den sasen. sen kommer han med maten, sa sager han: ar du saker pa nu att det ar det har du vill ha?
hahaha, men ja jag har sagt det 3 ganger nu liksom :DD
jag smakade pa det, och det smakade bra sa jag fattar inte vad dom tjaffsa om haha :DD
jag bestaller tydligen konstiga saker :)
jani, sa ar det :)
imorn ska vi pa bio, inte den har gratisbion, men :)
saknar lunababus! hon fyller 1 snart, och moster ar dum och ar inte hemma ju :o

men men, ja ska hitta fina presenter till gullungen :)

hejjjjhejjjjjjjjjjjjjj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0