san jose

sadar, nu ar vi framme i san jose! eller det har vi ju vart ett tag. kvallen har vart gortrevlig. och jag har hort massa roliga historier om min faster, och jessica, och min andra faster hemma i sverige!
jasa du helena, robert wells! ;D
men man borjar fundera pa vad det ar for folk som bor har i usa efter alla knepiga historier! hahaha, herregud! :D
ja, imorn bar det av till san fransisco, tag. och alcatraz saklart! nej, jag langtar inge efter alcatraz? :D
fyfan va haftigt :)
fast graceland slar nog alcatraz, men jag kan ju inte aka dit sjalv! :/
det verkar inte finnas sa mkt elvis fans har i usa? :s va fan blir det?
aja
ska snart sova. klockan ar strax halv 1 och inatt sov jag inte spec mycket. facebook uppladdningen tog en valdans tid! herregud...
men en uppdatering efter forsta dagen i san fransisco pa bussen, och alcatraz kommer sakerligen imorn!
det verkar forresten som att alla som aker till usa blir kvar har....?
vem vet ifall jag kommer hem, jessica var inte sa saker pa det! hon hade ocksa sagt att nej hon skulle inte bli kvar i usa, men, se nu! har bor hon.
har bor nina, har bor thomas, sanne, och massa andra! usa ar ett bra land :)
men oroa er inte, jag kan inte leva utan mitt kara skoghall, sa jag ska inte stanna kvar. jag kommer bara semestra har lite da och da :)
SKOGHALL <3 ...nivet
jora, ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0