skrapsar

jaha. sa idag har vi varit vid poolen en stund.
och noah ville ta av sig armpuffarna nar han skulle ha handduken runt sig nar han at lite. men denna gangen fick han allt behalla dom pa, vem vet ifall han glommer!? ;p
och dom hade en varsin leksak med sig ocksa. och sjalvklart sa tappade gabriel masken till sin leksak, sa vi fick ga tillbaka en bit nar jag upptackte att han tappat den. men det var inte sa langt iofs :)
haha, tyo 20 meter, men det var over vagen.
hemma spelade dom wii, och vi spelade lite spin uno.
sen gick vi ut och lekte, noah trillade och fick ett litet skrapsar. han grater, jag tar in honom for att skolja av saret och satta pa plaster. berattar for noah att vi maste skolja av det, grater annu mer och vill inte.
men i alla fall, ner i badkaret och efter massa tarar och mycket overtalning kan jag till slut skolja av saret, ANNU mer grat, sen plaster pa. bar ner honom till tv:n och efter ca 1 min leker han glatt med gabriel. da gjorde det visst inte sa ont langre ;)
igar sag vi ju smala sussie, och dom tyckte nog att den var bra! thomas beratta att i borjan undra han va fan det var, men han sa att han tyckte att den var rolig! och vem tycker inte det egentligen!? :DD
pratade med mamma forut ocksa :)
dom har flyttat alla grejer fran datarummet in till mitt rum!
men bara for att datarummet ska goras om iofs, sa jag hoppas att jag far tillbaka mitt rum som jag lamnade det. eller, vem tackar nej till en extra dator... ;)
janej, ha det bra dar hemma, :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0