smala sussie

sadar da, nu har jag kommit hem fran park meadows, dar jag vart med ellen :)
mycket trevligt, och jag fick tva par solglasogon inkopta idag.
at pa subway, som har blivit mitt nya favoritmatstalle, det slar nastan mc donalds, men inte riktigt. och inte kfc da.
jag ar forbannat trott, faktiskt.
men iaf sa ska jag och ellen nagon dag, antagligen en helgdag, sa kanske nasta helg?, aka till nojesfaltet som ar har! kommer inte ihag vad det hette, men det fanns massa kul att aka sag ja! ellen beratta om en grej som ar typ som bungy jump. man ha typ en sele pa sig och sa aker man upp sa att man hamnar i 90 grader, sa slapps man nerat pa mage, sa forst aker man ju ratt ner innan linan fanger upp en! ska bli nice! :)
ikvall ska vi nog se pa smala sussie! dom har ju inte sett den :o
det ar ju ett maste! for sa hur mycket thomas fattar da, som har svart att forsta mig ibland...
och israels kommentar igar va ratt go. jag stod vid bilen och skulle plocka ut lite grejer, sa jag star pa ta.
han kommer fram och sager: kan du gora mig en tjanst? jag bara, oh jaha? han: sparka inte pa mig med dom dar benen.
vad sager ni cp och cp? ;)
ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0