tissun <3

ar sjukt orolig over min tissun. han ar ingen ungdom langre, aven om han far for sig det da och da med sina sladdar genom korridorerna, och sina bustricks. men sanningen ar den att han ar en gammal katt. och mamma har lamnat honom hemma i 2 manader... min lilla tissun.
aven fast han ar pigg, sa oroar jag mig. maja var ju ocksa pigg.
tootsan ar ju sa sur och grinig jamt, men hon klarar dig, :DD hon kan att den odlan.
tissumys, varldens basta, goaste och finaste katt :)
han ska fa en sa stor javla puss mitt pa mun nar ja kommer hem, det kan ja lova!
och herregud, det hoppa nyss ner ett kryp pa mig, panik!, men det var ingen spindel, puh. spindlar i huvet hela tiden, hela hela hela tiden. varvat med tissun da :)
jag alskar min tissun <3




tootsan ar sjukt fin :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0