Asyl

Hahahaha, söta mamma går runt och är neger. Det tycker dom tydligen är väldigt roligt på hennes jobb. Hennes arbetskamrater frågar henne om hon har sökt asyl i Sverige. :)
Det kanske hon borde göra! ;)

Idag har jag vart i cp-skolan bland några bra människor och några idioter, som vanligt alltså.
Hahaha, och det finns att några idioter inne i skolan också, inte bara ute på trä.
Samtal mellan bibblantanten och en skön snubbe.
" Är det fusk om man får hjälp att plugga till ett prov? "
HAHAHAHAHA, jag avlider. Doris också. Han är att härlig han.
" Nej! "
" Min kompis sa det " 
" Då tror jag din kompis skojar med dig.... "

Det var lätt dagens. Nej veckans tror jag. Eller månadens kanske.

Nu är Lunisen här. Hon är söt när hon kryper runt på golvet, och hon kan ställa sig upp nu! :D


Imorgon ska jag till Nöjes med Martin, Magnus och nån klasskompis till Martin. Men först festa hemma hos Martin, vattenpipa blir. :)
Det blir nice de. Men syster är envis och ska inte komma med, fast hon tycker att det vore kul! ;s Ho ä att knepig ho! Men jag älskar henne ändå! :)

Borde plugga, men ja? Sen när orkar man göra saker som man borde?


Ha det fint ongjävlar, och sup inte för mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0