Blä

Jani. Igår vart det jobb som vanligt, sen efter det åkte jag och pappa till farmor, som har gipsad hand :( , och käkade asgoa våfflor! Farmors våfflor är ju bäst, utan tvekan. Sen efter det mötte jag upp Sarah, och vi gick på teater. En julsaga :) Den var bra! Sen blev det hem och ha astråkigt hela kvällen. men ikväll blir det desto roligare! :D :D Party, jarå!
Och nu har ja glott igenom partylite katalogerna, den nya o den gamla. Tragiskt nog försvinner ju Vita snöbär, Vit tryffel, o lite annat. Ersätts ju iofs med t.ex. Honungsmelon som också är sjukt god. Men ja ska väl köpa på mig ett litet lager av Vita snöbär iaf! Sen så försvinner ju såklart den fina lilla snögubben ja inhandlade, och resen av julsakerna som ja fick i ett paket från partylite. Nödvändigt att dom slänger ut pengar på att ge mig ett paket med saker som snart försvinner. Men men, fram till Januari har man ju iaf på sig att handla ur gamla katalogen, sen i Januari börjar den nya gälla! ;)
Och i november månad kom jag upp i dom pengarna man skulle komma upp i, känns ju också gött :)
Och vad annars då?, aa, ja vet faktiskt inte. Blir lite trött.
JO! Tack thomas för att du är en ängel och köpte öl :)
Och tack snart till Bob som ska fixa i ordning min blogg så att den blir lite finare, men det får vi se när han har tid att göra :)
Nu ska jag faktiskt packa in lite julklappar! :)
PARTEEEEEEEEEEEEEEEEEY, jäs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0