Blogga liksom

Amen precis. Jobbe idag var väl inge att hurra för. Men aa. Och annars då. Jomen idag var ja över till sarah o magnus en sväng efter jobbe, o jävlar va ungen växer. O go ä ho å :)
Och det visa sig att ja inte bara har partylite på söndag utan även på lördag. Jag som hade planera in en heldag med pappi! :o Men vi får lösa det antingen med att ja åker in till pappa underförmiddagen o åker hem o har "visningen" på eftermidda, eller så tar man helt enkelt visningen på förmiddan så blire inte så möe flänging :)
Nu äre Andreas Grega ja lyssner på, Ta vad du vill, och ja, den är ju faktiskt härlig ;)
Och strax ska ja ta o göra mig lite goa smörgåsar som är så förbannat goa så ja, det finns ju inga ord. O, nu harom ju bytt ut fönstrena i hela huse å :) Fint fint, bara dörrera kvar då! Och mitt rum som just nu ser ganska förjävligt ut, som OCKSÅ, fått sig dörrar ut, så en öppning te poolen alltså :) Blev jättefint det ni!
Aha, sen vet ja faktiskt inte om de va så mkt mer. Men ikväll kl 9 är ja bänkad framför tv:n och greys! Ah, bäst bäst bäst är det. Jag älskar serien.
Sen tycker jag att snosen martin är den finaste som finns i hela världen, och tycker att det var görmys igår :) trots att spöken inte finns <3

MEN HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0