Hemsk dröm!

Men fyfan säger jag bara! När ja vakna imorse var jag förbannat glad över att se min katt! Usch. Drömmen börjar med att jag har gett tillbaka min kära katt till min granne/syster med man och barn för att vi inte kunde ha kvar han. Varför vet jag inte, antagligen av ingen anledning alls eftersom det var en korkad dröm, och dom flesta drömmar är korkade och dumma! Men iaf. Efter ett tag känner dom att dom inte orkar med katten längre, dom vill inte ha han. Ingen berättar detta för mig, utan ist planerar dom ihop med mamma o tommy hur dom ska bli av med katten. Och en dag när jag kommer hem efter att ha vart borta nån dag frågar jag: hur är det med dodan? Till svar får jag att han är död. Jag: VA!? Vad har hänt? Och det är nu det jävla idiotiska dyker upp för då svarar nån av dom, minns inte vem. Att: Nej men vi/dom tröttnade på honom så dom bestämde sig för att sluta ge honom mat så han skulle dö, för att dom tyckte att det var det bästa sättet. MEN FÖRFAN!? Usch, hemsk äcklig jävla idiotdröm! Riktigt glad att vakna upp o inse att det var en dum dröm bara. Ja herregud.
Idag har man haft roligt på jobbet iaf! Hej mitt namn är Mås tex.?
Eller, Hej mitt namn är..... Jag ringer från IcaKuriren. Känner du till Kattis&co?, eller det bästa menar jag! HAHAHA, 3 olika tidningar på mindre än 10 sek, men denna gången var det inte jag som glömde av mig så mkt! ;) Personen i telefon måste ju ha undrat va fan det var frågan om! Men det låter fan inte lika kul när man skriver ner det, men när man var där var det RIKTIGT kul!
Eller, Hej mitt namn är.... Jag ringer från Kattis&co.. Eller ja skoja bara, det bästa menar jag! MEN GUD, vilket roligt "skämt"! :D:D:D
Jobbigt o hålla koll på vart man ringer ifrån när man sitter med en hel bunt olika tidningar på en dag! ;)
Det brukar bli en lång paus mellan Hej mitt namn är och jag ringer från - till när man säger tidningens namn eftersom man måste tänka efter hela tiden vad det var man ringde från!
Annars tycker jag att våra nya fönster är superfina! Och även mitt gamla rum ser riktigt najs ut med dörrarna ut o så ;) Och nya garderobsdörrar får ja här i mitt nya rum. Eller, nya och nya, men mammas gamla, efter att dom bytte garderober :D Lite bättre än dom förra ja! :) Sen väntar ja bara på att få se slutresultatet här i huset :D
Och ikväll ska jag över till grannen som dödar katter i sömnen och se film :) Borta med vinden blir det!
Och imorn blir det en liten Partylite visning för Sarah och Magnus också, sen bär det av till stan för en heldag med pappi! :) <3
Och på söndag är det ännu en partylitevisning, fast den imorn räknas ju inte egentligen. Hos Ingmarie på söndag :)
Mycket som händer i helgen!
Och btw, Grattis cp till körkortet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0