Hos pappi <3

Nu sitter jag hos pappa efter en hel helg i deje :) Igår vart det mys hemma hos martin med kex och ost på kvällen. Och tydligen tycker även amanda om mögelost och så :) det var ju nytt! Tur att man lärt känna familjen Nilsson/Jungarå så att man vågar sig på att testa lite nya grejer! :) Och idag har jag även köpt lite julklappar, sen kläder till mig själv. I storlek 44-46! Haha. Vart på Kappahl, och så hade jag sett en tröja ja blev kär i där, men som ja inte köpte förra helgen eller när de var, när det var halva reapriset. Så idag när jag kom in i stan, så hade dom ju för det första inte rätt storlek kvar, och sen var det inte halva reapriset längre. MEN JAJA, jag köpte den ändå :) Plus en väst, och ett armband :) Får ta nån dag här och köpa resten av julklapparna bara så att det är klart nån gång! Skulle kännas jävligt skönt att va klar med alla julklappar i november, och slippa stressa med alla andra i december så att man bara kan ta det lugnt :) Men jag har ju iofs inte så överdrivet mycket kvar att köpa. Och va ledig sen där 2 veckor vid jul :) Man kan ju välja om man vill jobba nån dag också. Men nej tack! Nu ska ja att va lite ledig också, skönt det :)
Jaa, och annars tyckte jag att det var mys att leka med martin hela helgen, så ja drar mig nog dit ikväll igen. Det ska bli pussigt och mysigt. Men nu lägger ja mig i sängen o glor lite film medans pappa gör sig i ordning för att åka på fest! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0