LARS WINNERBÄCK!!!

Lasse var fantastiskt sjukt underbart jävla bra alltså! Jag är såååå kär i hans röst o texter! Nej det var så bra så ja vet inte ja. Han försökte hela tiden tysta ner publiken, jovisst, så är det jämt. Men nu var det fan nästan överdrivet, fast ändå inte! ;P Så till slut fick han bara börja på låten så att publiken tystna, för de spela ju ingen roll va han än sa :D Och längst fram stod vi å! Dock lite för långt åt höger, men det dög super!
Och sen efteråt prata ja o madde me snubben som spela fiol, försökte få han att hämta lasse. Ingen lycka där, och inte gick han med på att vi följde med in till lasse heller. Men men, vi fick ju prata med fiolsnubben iaf... Som faktiskt var väldigt osocial.
Anej, mycket bra och rolig kväll! Men ja skulle lätt velat va kvar ett tag till, o hört lite mer låtar :)
Och pappa har som vanligt vart taxi. Han kör jämt, dag som natt, min kära lilla pappa :) Älskar dig pappi!
Och ikväll sover jag här också, mysigt!
Så godnatt på er allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Amanda! Jag tycker nog att du inte skall bruka så många svordomar när du skriver. Du kan båttre.

2009-11-06 @ 14:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0