svarttaxi

Jaha. Ny vecka. Helgen då. Jo, i fredags så var jag med mina kära vännor anna och kristoffer :) MYCKET trevligt måste jag säga. Det dracks och så, sen blev det in till stan, mötte martin och nicklas, och några töntar, men dom stack som tur va. Hem till Nicklas blev det, vet inte riktigt hur länge vi satt där? Men när jag fråga mamma i lördags lät det som att vi kom hem vid 4, typ. Ah, Martin åker till jobbet, jag och mamma skjutsar alltså. Utanför Legends står det massa folk, jarå. Vi stannar, pappa ringer, ja typ fattar ingenting, eftersom det helt plötsligt blev så mkt på gång, ska prata i telefon, av med bälte, ta sig ur en LITEN bil, säga hejdå, och försöka hålla sig borta från folk. Stänger bildörrn, fortfarande i telefon, krånglar med bälte. Dörrn rycks upp?
Dam: Kör ni till färjestad?
Mamma: Nej.
Kille: Ni får 200 spänn!
Mamma tveksam: Jaja, hoppa in då.
Dam: Hittar ni till Färjestad?
Jora, jag tror nog vi hittar va ;)
Så vi skjutsade dom, fick 200 spänn. Sen blev det hem till farmor på middag :) Där var pappa, Helena, Izabelle, Peter, Stefan, Farmor och Farfar :) Väldigt trevligt! Åt gjorde jag också kan ja lova. Fyfan, finns det nåt bättre än käk på bakfyllan? Nej tror inte de va. Dagen blev kväll och jag blir astrött. Dom tittar på tv, jag slumrar i soffan. Sov väl till o från en timme, sen titta ja att på tv med dom också :) Sen hem till mamma, hämta kläder, vidare hem till pappa. På kvällen får vi skjuts hem till Martin av pappa. Det brinner efter vägen. Nejda, det gjorde det ju inte egentligen, utan det var nåt pucko som har en lampa som lyser som ld på himlen, samtidigt som det ryker ur skorstenen. Söndag, hem till Martins farmor och farfar och äta mycket god ärtsoppa! Åh, jag älskar.
Mys helg med Martin, och sen barnvaktssittning och alkohol. Hinner med mycket på helgerna ju. Men dom går så jäkla fort bara! Och ikcäll har ja greja partylite, fått ut kartongerna o shit från rummet. Och nu sitter man nyduschad framför datan, snart blire nog sängen och tv :)


btw: enigma - return to innocence

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0