Byta rum

Så idag började flytten från mitt rum till Hannahs. Flyttat kläder och flytta hemifrån grejs. Så det ekar lite fint över mig där jag sitter med datorn i garderoben, med alla kläder borta. Men sova i mitt eget rum ska ja göra så länge ja kan! Säng o så får fan inte flyttas förens i sista stund :) Mitt älskade rum. Mitt varma goa rum, där solen ligger på på morgonen, (jättejobbigt på sommarn, ashärligt på vintern) Och nu ska ja flytta in i Hannahs iskalla rum ;s Iofs tror jag nog att Cookie flyttar med in dit, och hennes alla värmelampor värmer ju kanske rummet lite också. Shit, ja pratar som att detta är världens grej, att ja ska byta rum. Men det är det ju också, för ja gillar mitt rum :) Blir svårt med plats sen bara när Hannah kommer hem från England. Speciellt om hon inte ska tillbaka efter julen! Då vet jag faktiskt inte hur vi ska få plats här hemma :D Menmen, jag får väl skaffa mig en lägenhet dåra. Som jag sagt aslänge nu. Men nu när det byts rum och grejer blir man ju ändå lite sugen. Men aja, det märks va som händer senare. Just nu är det gött att bo hemma iaf, i mitt rum :) Mat varje dag, och såna grejer :)
Imorn blir det hem till Martin efter jobbet. Det är mys det, och ja gillert!
SEN VILL JAG SE THE NOTEBOOK NÅN DAG SARAH. :)
Såååååå, nu ska ja plocka in lite mer kläder i Hannahs rum, sen göra i ordning matlåda. SEN SOVA! Uh va gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0