Hemma igen

Japp, det blev en promenad, med BRA MUSIK! ohja! Hade lite från Martins dator som vart helt perfekt alltså :)
Ja sen vet jag inte riktigt vad vi ska säga om Charlie idag? Vi har kört motormännen hela förmiddagen, och efter lunch frågar han, vad vill ni köra, ska vi köra kryss å knåp? Några st av oss bara NEJJJJJ, vi vill köra motormännen! Då tycker Charlie att dom som vill sitta på kryss å knåp räcker upp handen. Men det blev krångel, så då skulle dom som inte ville köra kryss å knåp räcka upp handen. Sagt och gjort.
Charlie:
" Okej, dom som räckte upp handen nu och ville köra motormännen kör kryss och knåp. Och ni andra kör motormännen. "
Det var inte nån som riktigt förstod logiken i det där.. Men men, sånt är livet, tur för Charlie att det blev massa bonus på krss å knåp då! :)
Men han fick tillbaka lite. Han kom med sin banan, och gick till Challe för att  visa den(?)  Nej jag vet inte. Challe rycker tag i bananen och börjar äta :) Lite rätt åt Charlie där.
Sen hände de väl en hel del andra kul grejer, men dom blir ändå aldrig lika kul när man skriver dom här, och jag kommer ändå inte ihåg.
Sen ska jag bara säga att syster Sarah blev skitsnygg med ny frisyr! :)
Och sen nu ska ja duscha, sen blir de greys! Och jag har ingen matlåda till imorn än heller. Hoppas de löser sig, ja!
Men hejdå alltså,


och p.s. finns det 20-årskris också? Isåfall har jag verkligen min nu! VILL INTE BLI ÄLDRE, snarare tvärtom! Jag vill bli yngre, och Bella är helt i samma banor. Hon grinade när hon skulle fylla 18. Vi vill inte mer nu och tänkte strejka, så vi måste uppfinna en tidsmaskin. Riktig ångest, och det är fan bara 6 månader kvar! Nej fyfan, vill inte ens tänka på det. Alla andra går runt och glädjer sig åt att bli 20. BLÄÄÄÄ! Det är inte kul! Inte alls, och jag vill inteinteinteinteinteinteinte! Usch för att bli äldre... :( Men ni kan inte ana hur jävla hemskt det är. Hur kan man va glad åt nåt sånt här? Jag ska nog springa och gömma mig en vecka innan ja blir 20, och låtsas att det inte är på riktigt. Får nog sjukskriva mig på jobbet också. Fy, tänk om man kunde fylla neråt? Ett tag iaf, sen stanna där, tills man kände att det var okej att börja fylla äldre igen. För just nu vill jag bara va barn, och inte vuxen! FYYYY, sen tror ja jag bor kvar hos mamma resten av livet ja <3
D.S!

Kommentarer
Postat av: anglina

det är klart 20 års krisar finns !! ja känner samma sak jag. hatr att fylla år och bli äldre jag vill bli liten igen :)

2009-10-09 @ 09:16:02
Postat av: Amanda

TACK! nu har jag fan hört asmånga som känner samma sak! tur att man inte är ensam om såna här kriser! :D

2009-10-10 @ 13:03:49
URL: http://jooordan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0