Krogen

Jahapp, så igår blev det arena då. Det var tänkt att starta på dialon. Men ist blev det förfest hos Kevin, med några arbetskamrater typ, och sen blev det vidare till arena, eftersom vi hade ju gratisbiljetter där, ganska bra, och bartömning liksom. Men nej, rätt värdelös kväll alltså, inte kul. Typ som dom senaste gångerna man vart ute nu. Det är ju inte ens kul? Nej tack, så nu lägger jag ner kroglivet ja, :) Känns skönt. Kanske kan gå ut nån gång, men då ska det va nå bättre än de där. Alkohol är inte heller kul längre, känner mig riktigt opepp på att dricka, och har gjort de senaste gångerna man druckit, vilket är en bra sak! :D
Sitter mycket hellre o tittar på en film med chips o godis, än drar i mig massa öl! OCH NEJ, det här säger ja inte för att jag är bakfull, visst ja har pytte ont i huvet, men det är inte av den anledningen. Jag var knappt full ens, eftersom ja inte vart sugen på att dricka upptäckte ja. Så de ligger öl kvar i väskan, sen slängde ja ut lite och delade en med malin av alla dom ja hade. Och den drack vi inte heller upp. Uh va de känns bra att känna att man inte vill ut längre :D
Ikväll vet ja inte riktigt va de blir, antingen anna och kristoffer som ja lovat :) Och om de nu ändras, så blir det det ja helst vill göra, alltså, hemmakväll med film och mys :) Men den kvällen kan ju lika gärna bli hemma hos Anna och Kristoffer :) Annars tycker jag att det är riktigt mysigt väder idag faktiskt! Oh, jag ska nog gotta mig med en promenad med Anna tänkte jag. Kanske skulle ta och börja använda jackan jag köpte som bara har luggit i påsen i 1 månad också. Hums? Fast ja har ju ännu inte bestämt mig för om ja ska behålla den. Sista returdagen är idag. Och för er som inte vet så gör jag såhär med nästan alla kläder jag känner mig osäker på. Dom får alltså ligga kvar i påsen tills sista returdagen gått :P
Ha det bra i den fina dagen idag! Känns riktigt bra att "gud" gav mig bra väder idag :)

URSÄKTA IFALL DET ÄR MASSA FELSTAVNINGAR OCH FE BOKSTÄVER ÖVERALLT, jag lyckas inte riktigt skriva idag


och nej, det blev inge jobb idag för min del, det blir en jobbfri helg, japp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0