R.I.P Suzanne Danielsson

Livet är aldrig rättvist, och kommer aldrig bli.

Rökte inte, snusade inte, drack nästan aldrig.

Du satt där på din träningscykel,

du var ute och motionerade,

och ändå var det du som skulle drabbas?

Jag menar vad är grejen med det?

Vem fan bestämmer sånt?

Det finns en gud sägs det?

Så fan heller!

För det är inte vettigt att hon som levde ett nyttigt och bra liv,

skulle drabbas av cancer.

Du hade inte gjort nånting för att förtjäna det här.

Det är jävla skit.

Jag tänker på er alla, familj, släkt, vänner.

Det är nu man börjar tro på ett nytt liv,

och jag hoppas verkligen, om det finns,

att du kommer dit, och har det bra, fri från cancer och besvär!

Du var verkligen inte personen man kunde tänka sig skulle dö på detta sättet.

Alltid ställde du upp på alla,

varje dag, varje minut.

Du kommer alltid finnas i våra tankar och i våra hjärtan!

Suzanne Danielsson, hoppas du har det bra!

R.I.P

<3


Kommentarer
Postat av: svärdh

Jäkligt bra skrivet. Det sätter verkligen saker i perspektiv. Det kan drabba vem som helst, när som helst. Så sjukt tragiskt. Ska försöka besöka T i helgen, om han inte har något emot det dvs. Jaja, bra skrivet, det var egentligen bara det jag ville säga. Tack o hej

2009-10-02 @ 19:36:53
Postat av: Amanda

Det är så jäkla orättvist! Men man tänker ju verkligen efter nu. Man måste ta vara på varje dag i ens liv, och inte slösa bort det, för man vet aldrig vad som kan hända!

2009-10-02 @ 19:43:08
URL: http://jooordan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0