The Notebook

Jag och Sarah, och Magnus lite, såg The Notebook idag. Som vanligt har jag set halva filmen kommer det fram. Och som vanligt slutet. Så jag visste ju liksom redan hur filmen sluta, men det kom ja ju på efter halva, eftersom ja bara sett halva :)
MYCKET bra film det där! Precis som nyckeln till frihet och jakten på lycka. Älskar filmerna och tycker att Sarah har ytterst bra filmsmak, OCH musiksmak kan jag ju säga. Så nu är nästa film Borta med vinden :) Får se när den blir av då!
Annars har jag nu bytt rum helt och hållet. Det är alla mina Elvistavlor och och andra väggsaker som är kvar typ. Den stora Elvisklockan från pappa bland annat ;) Så det ska flyttas in. Men mindra väggplats i detta rummet, så får se hur ja lyckas lösa detta då.
Tissun väntar så sött på mig i sängen, så snart ska jag göra honom sällskap. Skulle vart mys om det hade luggit en Martin och väntat också men, tissun får duga inatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0