Äckelidol

Jo det glömde jag. Satt igår o hade inget att titta på. Hum idol fanns på fyran, jamenvisst tänkte jag, det tittar vi på. Det var den där människan Marielle eller Mariette eller nåt sånt där då, orka ens bry sig om att kolla upp vad människan heter, så det var ju sista sången. Och detta är ju tydligen nya Caroline af Ugglas. Armarna var lite överallt runt kroppen och hon gjorde i princip samma ansiktsuttryck som Ugglas i melodifestivalen. Jag höll nästan på att dö, samtidigt som när hon sjöng, lät det inte så det jättevärst bra. Visst sjunga kunde hon väl lite kanske, men hallå? Nåt bättre än det där måste det väl finnas.
Besviken tittar jag på dom därsmåklippen som kommer innan man kan rösta. Och jag vet faktiskt inte vad jag ska säga. ALLA tjejer är hur dåliga som helst! Usch, det är ju pinsamt att titta på hur dåliga alla verkligen är! Ja, sen hos anna idag så sa ja, men slå på idol lite fort innan greys då, så att jag kan få se hur killarna är.
Och ja, då var det denna Erik som sjöng, och han sjöng ju faktiskt bra. Sen tittade vi dom där småklippen, för jag verkar ju alltid lyckas sätta på idol i slutet. OCH HERREGUD. Vilka dåliga jävla idioter. Alltså, llting var sämst. Nån kanske kunde sjunga, men då hade den ju en låt som verkligen INTE passade människans röst. Nej fy alltså. Va fan har juryn plcokat ut!? Bottenskrapet. Men alltså, det måste ju ha blivit nåt fel nånstans, för detta kan ju inte stämma! Jag hoppas verkligen att det var för att det var första gången på scen som dom alla var så otroligt dåliga, eller för att jag bara såg korta snuttar och att dom egentligen är bra. Men detta lilla jag såg, nej usch. Det var faktiskt inte bra. Tror nog faktiskt jag skulle göra det bättre, och jag låter värre än en hes kråka.
Nej fy, vad hände? Titta på förra året, typ Alice och Amanda, Robin å alla dessa. Hur bra var inte dom. Och va fan har dom fått tag på i år? Har folk som kan sjunga slutat söka till idol så dom bara var tvungna att plocka ut några eller? Nejtack, inge mer idol för min del.
Och jag stör mig sjukt mycket på att George tydligen ska va död i greys. Öh, vem kom på den idén liksom? Ska det bli som med O.C liksom? Titta på vad som hände när Marissa dog. Vad var det, kommer inte ihåg siffrorna. Men det var en jävla massa miljoner som slutade titta. Vi får väl se om greys räddas upp på nåt vackert sätt. Det hoppas jag verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0