Åh, bakfull

Så sant som det är sagt. Inte direkt huvudvärk och illamående så, men jävlar va seg ja är! Nu var det faktiskt sista gången nånsin, eller iaf på väldigt länge jag drack! Ska försöka jobba på helgerna ist, så man gör nåt vettigt. Mysko kväll igår iaf. Det är världshärligt väder liksom. Man känner som fan för en promenad. Men alltså. Vet inte om ja pallar en promenad? Och jag har beslutsångest. Ska jag dra över till syrran ikväll, eller ska ja gå till anna och kristoffer? Och på torsdag ska jag nog på informations möte, för att börja jobba som säljare på partylite :)
Man tar väl vad man får, och det kan ju vara lite kul att testa på det också! Ist för att bara sitta i telefon och pracka på folk massa jävla tidningar. Men lönen var väl inget att hurra för dock. Man tjänar 20% av det som säljs. Så om inte folk liksom köper för braiga summor tjänar man ju heller inga pengar. Men som sagt, det kan ju vara kul att testa. Sen tänkte jag om ja skulle söka samma jobb som Linus har vart på arbetsintervju för. Man springer runt o knackar dörr o försöker sälja larm :D
Men ja vet inte. Vi får väl se vad Dialon säger om heltid först och främst. Och imorn ska jag ju ringa om ledsagar jobb också! Se om det finns nåt till mig. Rätt soft jobb liksom.
Annars händer det inte alls mkt.
Men jag är så jävla trött på er båda. Bläääääää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0