Amanda+Kevin=BÄST!

Jomen så är det gott folk! På eftermiddagen idag hade vi en säljtävling på jobbet. Det lag som sålde mest skulle bli bjudna på mat på tisdag. Jag och Kevin var ett lag. Vi började allihopa. Det gick ganska bra för oss i början, men inte tillräckligt. Jag var mest irriterad över att Challe och Conny var ett lag, jävla mästersäljare på Dialon som ingen kan slå! Men jävlar, det visar sig att när det är tävling på gång är det Kevin som är mästersäljaren, för då orkar han lägga ner sig. Han är ju mästersäljare redan innan, men nu fan! Han sålde som smör i solsken. Och gissa vilka som tog hem 1:a platsen!? :D Jora, Amanda och Kevin! Och med några sälj mer faktiskt :) Så det var ganska så najs!

Jaaaa, sen sitter jag nu o väntar på mat, klyftpotatis blir, åh fyfan va gott!
Och Challes kommentar imorse, var ju lite haha rolig eller va man ska säga :) Har alltför trevliga och roliga arbetskamrater alltså! :)

Och ett par dumma. Häromdagen när vi stod ute, så pratar vi om körkort o bil. Amanda och Jimmy nura.
A: Men jag behöver ingen bil, eftersom det går bussar typ hela tiden.
J: Men det kan ju va skönt att ha bil en fredag när man har vart på krogen och ska hem!

Ja Jimmy, det var inte riktigt genomtänkt det där tror jag. Funderar faktiskt lite över iq:n :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

vänta bara tills jag börjar på heltid igen ;)

2009-09-28 @ 01:13:38
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du får fan va med i vårt lag då! ;)

2009-09-28 @ 19:11:32
Postat av: Jessica

haha, jag kör mitt eget race. vill inte teamworka med en looser som kev mohaha ;D

2009-09-30 @ 23:31:56
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/
Postat av: Amanda

hahahaha, kör själv du så får vi väl se hur bra det går! ;D

2009-10-01 @ 10:13:45
Postat av: Jessica

det kommer gå råbra det;D jöbber du till helgen?

2009-10-07 @ 13:09:15
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0