Beställning

Sådärja, nu har jag precis beställt mina partylite grejer! Så, nu vet ni. Jag bestämde mig till slut. Fastän jag inte riktigt är säker på beslutet. Men va fan, katalogen finns kvar liksom :)
Och idag förstörde Kevin mitt liv. Okej, jag överdriver som vanligt. Men här sitter jag och försöker spara till långt hår, och så kommer Kevin och göra så att ja kanske måste klippa av en del på topparna, när det faktiskt inte var så längesen jag klippte topparna. MEEEEEEN, det var inte med flit, så okej.
Annars blev även jag och Kev bjuda på mat idag av dialon då, eftersom vi vann säljtävlingen. Vi kan ju ifrågasättas, men han envisas med att säga att han inte hade vunnit utan min hjälp heller så. Men om jag får bestämma hade han nog vunnit ensam.
Så det blev käk på Happy kitchen. Sushi restaurang. Nej jag åt inte sushi, jag käkade lite blandade saker! Som friterad tofu, räkor, kyckling å så nivet.
Annars är jag ganska hungrig just nu, men som vanligt alldeles för lat för att orka laga i ordning nåt. Det finns ju köttfärslimpa, men det åt ja igår ju. Åh, va jobbigt det blev nu!
Öh. Anej, det var väl allt från mig för denna stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0