Dator

Nu har jag kommit hem från en promenad med Anna. Så jävla härligt väder så jag tror jag störkner! Imorse hade jag planer på att gå upp 10. Men icke sa nicke, det blev att sova en timme till! Då vare Greys Anatomy på tv. Och sen skulle jag sätta på datorn för att kolla busstider och så, eftersom ja ska till stan tidigare idag. Trycker igång burken. Den blir svart, ingenting händer. Huh? Aja, den kanske låste sig. Stänger av o sätter på den igen. Fortfarande svart efter ett tag. Men lägg av, har datorn fått för sig att gå sönder liksom!? Kollar på den, och upptäcker att men va fan, mp3:n sitter ju i! Och då går inte min lilla skönhet att starta. Rycker ur mp3:n, och då jävlar kom han igång! Oh, klapp på huvet, jag älskar min lilla dator :) Även om han bråkar rätt ofta!
Men men. Det var det enda vettiga jag hade att säga för tillfället. Nu blire att göra lite makaroner och köttbullar, har ingen falukorv :o
Undrar hur det kommer se ut i mitt kylskåp och skafferi när jag flytta till eget? I skafferiet hittar man nog 100 makaronpaket, INTE FULLKORN, och i kylskåpet falukorv. Sen i frysen massa färdigmat! :D
Så äre när man är lat och inte har lust att stå 100 timmar i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0