Dialon

Jora, hemma efter ännu en dag. Som iaf gick lite bättre! :D WOHO! Men man får ett par skumma samtal alltså. Det var en gubbe som bara satt oh snacka, han skulle inte köpa, utan satt bara o snacka. Jag sitter där trevlig och lyssnar på allt. Han skulle sälja Borås tidningen till mig ist, och jag skulle köpa valp av honom. Riktig trevlig gubbe faktiskt! Hahaha, roligaste idag iaf :)
Och lite stolt får man väl känna sig när Jessica tycker att bloggen är så intressant att man nöläser i mobilen! ;)
POSITIV hörrni.
HAHAHAHAHA, jomen, Challe får väl känna sig lite poppis. Jag + 6 till tjejer, + calle, som kanske inte räknas just nu, står och hänger bakom som jävla fån! Han sa typ, att nu skulle man ha så jävla oflyt när det står massa folk och hänger bakom. Synd da.
Öhm, inge mer vettigt från mig tror ja, förutom att : Kevin, testa att sök på Kevin nu får vi se! ;D
Nej, inge romeosnack, jag beklagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0