Gift er aldrig!

Men usch säger jag bara. Förut när ja satt på jobbet, så pratade jag med en kvinna. Och hon låter väl kanske lite tveksam, men inte helt omöjlig att få att köpa. Men vad händer. Gubben hennes kommer och tar telefon ifrån henne! Han säger att nej, hon kan inte säga nej själv. Men för i helvete. Låt henne bestämma själv! Inte fan ska väl du komma å rycka telefon ifrån henne sådär och bestämma åt henne! :o
Jag hade iaf fått ryck om nån gjorde så mot mig. Nej usch för sånt.
Annars vare väl en ganska soft dag på jobbet. Många roliga kommentarer. Cornell speciellt då. Sa du att du var vild? Huh? Men heltid blir nog om det nu finns nån plats åt mig där :D
Sjukt roliga arbetskamrater där, och om det är såhär varje dag då kan jag nog stå ut alltså! :D
Men här tror man visst att man kan komma och gå som man själv vill och känner för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0